TeamViewer 15, Premium, 1 rok
TeamViewer 15, Premium, 1 rok
TeamViewer 15 Premium, 1 rok
TeamViewer je softvér na vzdialenú podporu, vzdialený prístup a online stretnutia, na ktorý sa spolieha celý svet. Aplikácia TeamViewer patrí do rodiny nástrojov na vzdialenú správu systému. Umožňuje vám pripojiť sa k inému počítaču v miestnej sieti aj cez internet a ovládať ho bez nutnosti fyzickej prítomnosti (stačí, aby bola spustená klientska aplikácia).
Vzdialená podpora - pomoc ľuďom - poskytovanie internej podpory alebo podpory zákazníkom.
Vzdialený prístup - pripojenie k zariadeniam - vytvorenie trvalého prístupu na vzdialené ovládanie, monitorovanie a správu zariadení.
Stretnutia a spolupráca - organizujte stretnutia, prezentácie, školenia a interaktívne konferencie
Domáca kancelária - pracujte počas dňa z domu alebo si z kancelárie urobte domácu kanceláriu.
Mobilný prístup - pripojte sa k počítačom z mobilného zariadenia (Android, iOS, Windows, BlackBerry) a získajte prístup k údajom alebo možnostiam podpory pre akýkoľvek počítač so systémom Windows, macOS alebo Linux
Kľúčové funkcie:
Spravujte svoje počítače a kontakty
Usporiadajte, zoskupte a zdieľajte počítače a kontakty podľa potreby. Dostávajte oznámenia o dôležitých oznámeniach. Zobrazte si posledné pripojenia a stav online kontaktov, aby ste mohli posielať správy alebo sa okamžite pripojiť jediným kliknutím.
Správa používateľov a zariadení
Pridávanie používateľov a zariadení do spoločnosti (licencie) a prideľovanie oprávnení. Zdieľanie skupín. Spravujte zariadenia pomocou nastavení založených na zásadách, zobrazujte najdôležitejšie informácie o zariadeniach, aj keď sú offline. Aktivujte zabezpečený prístup a pripájajte sa k zariadeniam bez potreby hesla.
Skupiny kanálov
Vytvorte v rámci licencie samostatné skupiny kanálov a priraďte do nich používateľov, aby ste zabezpečili, že určité tímy budú mať vždy prístup k požadovaným kanálom.
Prenos súborov
Zdieľajte súbory všetkých veľkostí rýchlosťou prenosu až 200 MB/s s praktickými funkciami, ako je správca súborov, kontextová ponuka, premiestnenie pomocou funkcie drag-and-drop a kartotéka, ktorá sa môže prepojiť s poskytovateľom cloudového úložiska.
Nahrávanie relácií
Nahrávanie relácií vzdialeného ovládania alebo schôdzí (vrátane zvuku, hlasu cez IP, videa a obrazu z webovej kamery) s jednoduchým prevodom do formátu videa AVI. Nahrávanie relácie je možné aj vynútiť.
Podpora sieťového servera
V prostredí sieťového servera sa pre každého používateľa voliteľne vygeneruje špeciálne ID, ktoré umožňuje všetkým používať TeamViewer súčasne a nezávisle.
| Business | Premium | Corporate | |
|---|---|---|---|
| Licencovaní používatelia | 1 | 15 a až do 50 | 30 a až do 200 |
| Súbežní používatelia | 1 | 1 | 3 |
| Neobmedzený počet koncových bodov | ÁNO | ÁNO | ÁNO |
| Vylepšená správa zariadení | do 200 | do 300 | do 500 |
| Servicecamp | NIE | 3 zástupcovia zamestnancov | 5 zástupcov zamestnancov |
| Prioritná technická podpora | NIE | NIE | ÁNO |
| Okamžitá vzdialená podpora a bezobslužný prístup | ÁNO | ÁNO | ÁNO |
| Vysoko výkonné ovládanie, vzdialený prístup | ÁNO | ÁNO | ÁNO |
| Najvyššie bezpečnostné štandardy a nástroje | ÁNO | ÁNO | ÁNO |
| Prenos súborov | ÁNO | ÁNO | ÁNO |
| Komplexné podporné nástroje | ÁNO | ÁNO | ÁNO |
| Stretnutie a prezentácia | ÁNO | ÁNO | ÁNO |
| Účastníci stretnutia | 5 | 15 | 25 |
| Chat, video, VoIP, telekonferencia | ÁNO | ÁNO | ÁNO |
| Plánovanie a zaznamenávanie stretnutí | ÁNO | ÁNO | ÁNO |
| Nástroje spolupráce | ÁNO | ÁNO | ÁNO |
| Pripojiteľnosť viacerých platforiem | ČASTO | ÁNO | ÁNO |
| Desktopové operačné systémy (WIN, MAC, Linux) | ÁNO | ÁNO | ÁNO |
| Pripojenie z mobilných zariadení (iOS, Android,...) | ÁNO | ÁNO | ÁNO |
| Chrome OS, pripojenie k prehliadaču, TVP | NE | ÁNO | ÁNO |
| Nastavenia používateľa a integrácia | ČASTO | ÁNO | ÁNO |
| Prispôsobenie používateľa, logo spoločnosti | ÁNO | ÁNO | ÁNO |
| Predpripravená integrácia | ČASTO | ÁNO | ÁNO |
| Jednoduchá integrácia rozhrania REST API, SDK | ČIASTOČNE | ÁNO | ÁNO |
| Riadenie a správa | ČASTO | ČASTO | ÁNO |
| Centralizované zásady nastavenia | 5 | 10 | 15 |
| Správa používateľov | NIE | ÁNO | ÁNO |
| Rozšírené nastavenia klienta | NIE | ÁNO | ÁNO |
| Hromadné nasadenie (MSI, Hostiteľ systému Android) | NIE | NIE | ÁNO |
| Tímová práca a zasielanie správ | NIE | ČIASTOČNE | ÁNO |
| Správa prípadov služieb a odovzdávanie relácií v reálnom čase | NIE | ÁNO | ÁNO |
| Protokoly pripojenia používateľa | NIE | ÁNO | ÁNO |
| Protokoly pripojenia zariadenia | NIE | NIE | ÁNO |
| Dostupné príslušenstvo | ČIASTOČNE | ÁNO | ÁNO |
| Podpora mobilných zariadení | Mobilná podpora | Mobilná podpora | Mobilná podpora |
| Kanály pre súbežných používateľov | NIE | Pridanie 1 ďalšieho kanála | Pridanie ďalších 9 kanálov |
.
.
